۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

تولدت مبارک پسرم

فردا تولدمه مامانم همش میگه چی بپزم چی بخرم چه کار کنم خسته شدم بابا یه ذره هم به فکر من باش
رفته برام یه کیک سفارش داده شکل گربه است خودش که میگه خیلی خوشگل همون کارتون گارفیلد یا نمیدونم چی حالا تا خودم ببینم چه جوریه خوشم میاد یا نه
الان دو هفته میشه که دیگه راه افتادم و همش دوست دارم خودم راه برم از این اتاق به اون اتاق دور میزنم هی هم میخورم زمین :(( تو آشپزخونه هم میرم و در کابینت و باز میکنم تو این چند روز سه تا کاسه شکوندم خودمم میدونم کار بدی کردم هی دستمو تکون میدم ولی دوست دارم شیطونی کنم دیگه
پریشب همینکه مامانم رفت تو آشپزخونه رفتم بالای مبل و پاشدم وایسادم و برای خودم دست زدم
مامانم گفت کار خطرناک کردی اگه از اون بالا بیافتی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/مگه چی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی امروز خونه مامان بزرگم که بودم مامان بزرگم بهم میگفت چشمت کو نشونش میدادم
دندونت کو نشون میدادم اسم اعضای بدنم و یاد گرفتم
فردا هم باید برم آقای دکتر آمپولم بزنه
شنبه کلی عکس تولد مامان اینجا میزاره تا شنبه خداحافظ

۱ نظر:

  1. آراد جون امروز شنبه است .به مامانت بگو زودتر عکسای تولدت رو بذاره

    پاسخحذف