۱۳۸۸ مهر ۲۷, دوشنبه

شروع زندگی دوباره من

با تولدت زندگی دوباره به من دادی
با تولدت جان دوباره به من دادی
هر بار که نفس میکشی نفسم تازه میشود
ای هستی من با تو جان تازه میگیرم

آراد در ۱۶ دیماه ۸۷ در تهران بیمارستان کیان البته با ۲۴ روز تعجیل چشم به جهان گشود و اکنون ۹ ماه و ۹ روزست کلآ تو همه چیز عجله داره بین ۶ تا ۷ ماهگی ۷ تا دندون در آورد برای همین در این یک ماه همش مریض بود و مامان کلی ناراحت و نگران برای پسرش
در مورد خصوصیات ظاهریش باید بگم که الان ۸ تا دندون در آورده و ۲ ماهی میشه که چهاردست و پا میره و یکماه هم هست که دستش و میگیره به هر چیزی که گیرش بیاد و پا میشه وایمیسه و فکر کنم یکماه هم بیشتره اولاش خیلی زمین میخورد
ولی الان دیگه حسابی میترسه و با احتیاط تمام پا میشه و بعد میشینه
تازگیها یاد گرفته که در کشو ها رو باز میکنه و هر چی توش باشه میریزه بیرون( ای شیطون واسه مامان کار درست میکنی قربونت برم )
با آهنگ ساسی مانکن یه رقصی میکنه کاش میشد فیلمشو بذارم اینجا فقط هم با این آهنگ میرقصه (بلا بلا بلا بلا بلا واسه تو میخرم طلا ملا )بقیه اش هم حفظ نیستم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر