۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

کار جدید

سلام


امروز میخوام از کارای جدیدم که یاد گرفتم براتون بگم دو سه روزی میشه که یاد گرفتم پا میشم ودستامو ول میکنم یه چند ثانیه خودم و کنترل میکنم میخوام وایسم ولی نمیشه یه دفعه میافتم زمین ولی مامانم مواظبم هست که نخورم زمین زودی دستم و میگیره ولی خیلی دوست دارم وایسم دوباره به سرعت پا میشم وای میسم میخوام تمرین کنم که راه برم اگه همینطوری تمرین کنم زود راه میافتم 2-3 روز مامان مریض بود سرما خورده بود و زیاد حوصله نداشت منم خوصلم سر رفته بود و هی قر میزدم که منو ببره گردش هی هم شیطونی میکردم همه خونه رو به هم ریختم مامانم هم حوصله نداشت پا شه جم کنه حسابی بهم خوش گذشت هر کاری دوست داشتم کردم


خلاصه که همش دلم میخواد به همه چیز دست بزنم و همه چیزارو بندازم زمین ببینم چیه حس کنجکاویم زیاد دیکه دست خودم نیست
این عکس که مامان براتون گذاشته من 5/2 ماهمه و با دختر خالم و دوستام پارسا و آروین گرفتم

تو ابن عکس هم 5/5 هستم و در عکس بعدی هم دارم با دختر خالم شیطونی میکنم و لباسش و گرفتم داریم میکشم و بلاخره گریه اش و در آوردم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر